بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های ناایمن به صورت ناحیه‌ای در منطقه ۶

در نشست ستاد مدیریت بحران ناحیه۴ ایمنی ساختمان‌های ناایمن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ صدیقه صدرالهی با اشاره به استقرار ادارات مدیریت بحران در سطح نواحی، این امر را نشانه اهمیت مدیریت بحران دانست و با توجه به این موضوع بیان داشت: انتظارات از نواحی در زمینه مدیریت بحران جدی تر ومسئولیت ها پس از پاندمی بیماری کرونا سنگین تر شده است و ما هم امیدواریم در این راستا بتوانیم حداکثر تعامل را با کلیه سازمانها داشته باشیم.

شهردار ناحیه۴ با اشاره به شناسایی ساختمان‌های نا ایمن در سطح ناحیه افزود: در این خصوص برگزاری جلسات مشترک در محل ساختمان ها با حضور نمایندگان آتش نشانی و اخذ تعهدات ۳ ماهه و ۶ ماهه برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

صدرالهی با اشاره به تراکم بیمارستانها و مدارس در سطح ناحیه از برنامه ریزی برای اجرای کارگاه های آموزشی و مانور بحران با همکاری نهادهای دست اندرکار خبر داد.

مهدی خسروانی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تهیه سند راهبردی مدیریت بحران منطقه ۶ افزود : شناسایی مخاطرات در سطح نواحی به عنوان یکی از مراکز بحران زدا، فعال سازی سیستم فرماندهی حادثه در سطح سازمانهای عضو ستاد و آمادگی سازمانها و ادارات ذیربط با توجه به پیش بینی های به عمل آمده هنگام وقوع بحران از دیگر سرفصل های برنامه ریزی شده ستاد بوده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران پدافند غیرعامل  با اشاره به نقش حیاتی نواحی به عنوان یکی از مراکز مهم بحران زدا بیان داشت: با توجه به تهیه شناسنامه خطر برای مراکز ذیربط و تهیه نقشه مکان یابی محل اسکان اضطراری ویژه اهالی محلات؛ اطلاع رسانی حداکثری در این خصوص و برگزاری مانورهای آمادگی از موارد مهم و لازم الاجرا می باشد.

در ادامه این نشست سایر اعضای تخصصی عضو ستاد حاضر درجلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 42018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =