آموزش فرهنگ ترافیکی به کودکان کم‌توان ذهنی در منطقه ۶

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۶ از آموزش رفت و آمد ایمن و فرهنگ ترافیکی با همکاری متخصصین پلیس راهور به کودکان کم‌توان ذهنی در محله سنایی خبر داد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا حیدری شهردار ناحیه ۳ این منطقه، اعلام کرد: یکی از دغدغه والدینی که کودکان کم توان ذهنی دارند، آموزش مهارت های زندگی به آنها است. والدین می خواهند که فرزندشان بتواند به طور مستقل زندگی کرده و کارهای روزمره خود را انجام دهد، لذا با توجه به درخواست های متعدد خانواده ها و اهمیت حفظ سلامتی و ایمنی کودکان و نوجوانان کم توان در عبور و مرور، این کارگاه آموزشی در سرای محله سنایی برگزار شد.

شهردار ناحیه ۳ افزود: در این کارگاه با حضور پلیس راهور و کارشناس متخصص آموزش کودکان کم توان ذهنی، نکات مهم و مفاهیم به صورت قابل درک برای کودکان و نوجوانان به صورت تعاملی و با استفاده از روش های مختلف آموزشی مانند داستان های کوتاه و بازی تدریس شد.

به گفته حیدری؛ هدف اصلی این کارگاه آموزشی، آموزش مفاهیم ایمنی و قوانین ترافیک به کودکان کم توان ذهنی بوده و در این کارگاه، مباحثی مانند استفاده از چراغ راهنمایی و رانندگی، عبور از خط کشی عابرپیاده و استفاده از پل عابر، سوار شدن در خودرو و ایمنی در سفر و ... آموزش داده شد.

انتهای پیام/
 

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 42108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =