طرح‌های توسعه حمل و نقل عمومی(TOD) در دستور کار منطقه ۶

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ از تشکیل اولین جلسه‌ بازنگری شرح خدمات مشاورین و تعیین ایستگاه‌های مستعد پیاده سازی طرح های TOD در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، با هدف بهبود حمل و نقل عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات اساسی، شهرداری منطقه ۶ طرح‌های توسعه حمل و نقل عمومی (TOD) را در دستور کار قرار داده است.

براساس این گزارش اولین جلسه بازنگری شرح خدمات مشاورین و تعیین ایستگاه‌های مستعد پیاده سازی طرح‌های TOD، باحضور متخصصان حوزه های شهرسازی و سازمان حمل و نقل و ترافیک به منظور بررسی و اجرای طرح‌های شهری در این خصوص، برگزار شد.

در این جلسه، ایستگاه‌های میدان هفت تیر، میدان ولیعصر، چهارراه ولیعصر، میرزای شیرازی و پارک لاله به عنوان ایستگاه‌های استراتژیک منطقه برای انجام مطالعات TOD انتخاب شدند و از جمله نکات حائز اهمیت این جلسه حضور همزمان مشاورین ارشد حوزه ترافیک و شهرسازی شهرداری تهران به منظور بررسی و پیاده سازی طرح های شهری در این خصوص بود.

همچنین؛ پیش بینی می شود با توجه به اهمیت حمل و نقل عمومی و نیاز شهروندان به دسترسی آسان و سریع به خدمات، استفاده از طرح‌های TOD بهبود چشم‌گیری را در سامانه حمل و نقل عمومی ایجاد کند.

انتهای پیام/
 

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 42357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =