اجرای «طرح استقبال از مهر قلم» در آستانه بازگشایی مدارس در ناحیه ۵

شهردار ناحیه۵ منطقه شش از آمادگی کامل شهرداری این ناحیه برای اجرای “طرح مهر قلم” در آستانه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مجید اردکانی شهردار ناحیه ۵ در خصوص تمهیدات و مجموعه اقدامات ویژه شهرداری این ناحیه در طرح مهر قلم ۱۴۰۲ به مناسبت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب، طرح مهر قلم را به منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح ناحیه به‌صورت ویژه باید انجام داد تا با مجموع اقدامات رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان را فراهم کنیم.
اردکانی ادامه داد: در این راستا واحد خدمات شهری این ناحیه اقدام به پاکسازی و تنظیف، شستشو و آب پاشی معابر اصلی و گذرهای منتهی به کلیه مدارس، پاکسازی و امحاء پوسترهای تبلیغاتی و دیوار نویسی‌های حاشیه معابر اصلی و فرعی، جمع‌آوری نخاله و مصالح ساختمانی در معابر، شستشوی مخازن زباله، و پاکسازی علف‌های هرز پیاده‌روهای اطراف مدارس اقدام کرده است.
لکه‌گیری آسفالت معابر، ترمیم پیاده‌روها درمحدوده مدارس و ترمیم مسیرهای حفاری و لایروبی و انهار در این ایام از دیگر اقدامات این ناحیه در آستانه بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 42699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =