آشنایی کارکنان شهرداری منطقه۶ با کاربرد GPS و GIS در برنامه ریزی شهری

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه۶ از برگزاری " هشتمین نشست تخصصی دوشنبه های یادگیری و دانش با عنوان کاربرد GPS و GIS در برنامه ریزی شهری، در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه سالجاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶، سید مجتبی کسائیان در نشست دوشنبه های یادگیری گفت: در راستای ارتقای سطح یادگیری کارکنان، طی برنامه‌ریزی صورت پذیرفته مقرر شد نشست های تخصصی با هدف ایجاد خلاقیت و انگیزه در بین کارکنان و فراهم کردن بستری مناسب جهت حمایت از الگوی یادگیری و دانش در منطقه با عنوان "دوشنبه‌های یادگیری و دانش " برگزار شود.

معاون شهردار منطقه افزود: برگزاری کارگاه آموزشی " آشنایی کارکنان با کاربرد GPS و GIS در برنامه ریزی شهری" در راستای ارتقای یادگیری کارکنان مبنی بر ضرورت نحوه استفاده از ظرفیت‌های موجود، و آشنای با متد های نوین کاربردی GPS و GIS در برنامه ریزی شهری صورت پذیرفته است، تا کارکنان بتوانند ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول GPS و GIS با کاربرد آن نیز در انجام ماموریت ها بهره مند گردند.

کسائیان بیان کرد: این سلسله نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف برگرفته از نیاز حوزه‌های تخصصی به صورت مستمر برگزار و متعاقبا اطلاع رسانی لازم برای حضور علاقمندان در این نشست‌ها تخصصی صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 42764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =