۳۰ پله برقی تعویض و ۸ پله غیرضرور جمع‌آوری می‌شوند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به ضرورت تجهیز و تعمیر پله‌برقی‌ها در پایتخت از انعقاد قرارداد تعویض ۳۰ پله‌برقی و جمع‌آوری ۸ پله غیرضرور خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی مدیرعامل این سازمان با اشاره به ضرورت تجهیز و تعمیر پله برقی‌ها شهر با اعلام اینکه به زودی شاهد تحولات بزرگی در پله برقی‌های پایتخت خواهیم بود، ادامه داد: با تدبیر شهرداری تهران قراردادی با یک تولید کننده داخلی منعقد شده که پس از طی تشریفات اداری برای سال جاری ۳۰ پله برقی به صورت کامل با یونیت‌های ایرانی تعویض می‌شود که با این اتفاق در حوزه پله برقی‌ها شاهد یک اقدام بزرگ خواهیم بود.

صیادی با بیان اینکه طی مطالعات صورت گرفته تعدادی از پله برقی‌ها که دارای شرایط خاصی هستند با شیب مناسب به رمپ تبدیل می‌شوند، گفت: با این اقدامات شرایط تحولی خوبی در حوزه پله برقی‌های پایتخت شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: تعدادی از پله‌ها در سنوات گذشته به عنوان سازه‌های تبلیغاتی و محل درآمد سازمان در تهران ایجاد شده بودند که سازمان زیباسازی نیز سال‌ها حامی وجود این پل‌ها بوده است؛ اما پس از رصد و اخذ تأییدیه‌های ترافیکی که نشان دهنده تردد بسیار کم از روی این پل‌ها بود، این پل‌ها جمع‌آوری شدند.این اقدام با در نظر گرفتن منافع شهر و شهروندان انجام شد که منجر به جمع‌آوری هشت پله برقی در تهران شد.

به گفته وی، این پله‌های برقی عموما در خیابان‌هایی با عرض کم نصب شده بود که با نصب چراغ عابر پیاده می‌توان مشکل آنها را حل کرد؛ لذا با اخذ تأییدیه‌های ترافیکی این هشت پله برقی جمع‌آوری شدند.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 42998

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =