رسیدگی به درخواست ۱۵ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله افسریه

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه در بیستمین جلسه رسیدگی به مسائل شهری شهروندان منطقه ۱۵ که به صورت هفتگی در دفتر خدمات الکترونیک شهر انجام می‌شود، به درخواست ۱۵ شهروند در دفتر محله افسریه پاسخ گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسایل و مشکلات شهروندان رسیدگی می‌شود.

در این دیدار مسائل و درخواست هایی نظیر تخفیف عوارض، تامین پارکینگ، جابه جایی پلان، جابه جایی فضای آسانسور و... به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.
همچنین شهروندان می‌توانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان باخبر شوند.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 45763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =