برنامه‌ریزی حوزه‌ها برای طراحی پروژه‌های سال آینده در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در کمیته فنی با اشاره به تاییدیه پروژه‌های جدید منطقه برای سال ۱۴۰۳ توسط اداره کل برنامه و بودجه، بر برنامه‌ریزی حوزه‌ها به منظور برگزاری مناقصه کد پروژه‌های مربوطه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ۱۵ در کمیته فنی با اشاره به تاییدیه پروژه‌های جدید منطقه برای سال ۱۴۰۳ توسط اداره کل برنامه و بودجه، بر برنامه‌ریزی حوزه‌ها به منظور برگزاری مناقصه کد پروژه‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: حوزه مالی و اقتصاد شهری نیز در اسرع وقت نسبت به پیگیری ویژه شروع عملیات اجرایی زمین‌های چمن مصنوعی (پروژه‌های من شهردارم سال ۱۴۰۲ ) اقدام کند.

برنامه ریزی و اقدام لازم در خصوص اطلاع‌رسانی و اجرای طرح من شهردارم ۲ به صورت مرتبط و مستمر و ارائه گزارش اقدامات انجام شده به صورت هفتگی از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در کمیته فنی بود.

در این نشست، گزارش کنترل و پیشرفت پروژه‌ها، گزارش اجتماعی در خصوص بندهای ۷ و ۹ مصوبات جلسه بیست و دوم کمیته فنی و گزارش برنامه ریزی جهت حضور در نواحی و پیگیری اقدامات نواحی در قالب بازدید میدانی محلات توسط معاونین مربوطه ارائه شد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 45849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =