نصب و مرمت چراغ‌های راهنمایی چشمک‌زن ۴۰ تقاطع در منطقه ۱۵

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ گفت: نصب و مرمت چراغ‌های راهنمایی چشمک‌زن ۴۰ تقاطع سطح منطقه ۱۵ در راستای افزایش ایمنی و مناسب‌سازی تقاطع‌ها انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری گفت: طرح بهسازی و مرمت چراغ های راهنمایی چشمک زن معابر سطح نواحی هفتگانه منطقه از اواسط شهریور ماه سال جاری و با بازدید اکیپ های گشت معاونت ترافیک و یا به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس در دستور کار قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف کاهش بار ترافیکی و ایمن سازی معابر انجام شد افزود: به همین سبب تعداد ۱۱۰ عدد فانوس چراغ راهنمایی در ۴۰ تقاطع سطح منطقه، مرمت و بهسازی شد.


علیرضا اسکندری اضافه کرد: عملیات نصب و مرمت چراغ های راهنمایی چشمک زن شامل نصب  و تعویض باتری، صفحه سولار، فانوس، ماژول و تعمیر بورد فلاشر است که برای تسهیل تردد شهروندان و افزایش ایمنی معابر به طور مستمر به اجرا درمی آید.


سرپرست معاونت  حمل و  نقل و ترافیک منطقه در پایان افزود: چراغ های چشمک زن راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در آشکار سازی و افزایش دید رانندگان وسایل نقلیه در جناغی های بزرگراهی و معابر شهری دارد. امروزه به جهت تراکم ترافیکی در معابر بزرگراهی لازم است تا با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی رانندگان وسایل نقلیه را از مخاطرات مسیر آگاهی داد تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 45959

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =