زنگ زلزله و ایمنی در مدارس منطقه ۱۵، همزمان با سراسر کشور نواخته شد

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری بیست و پنجمین مانور تمرین سراسری زلزله و ایمنی (مدرسه ایمن جامعه تاب‌آور) در منطقه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این مانور با نواخته شدن زنگ زلزله و ایمنی در تمامی مدارس منطقه و به صورت عملیاتی در هنرستان هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه اظهار کرد: مانور سراسری زلزله و ایمنی در هنرستان هفتم تیر محله مسعودیه با حضور تمامی اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، ادارات آب و گاز و برق، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و پلیس راهور و نیروهای دوام صبح روز چهار شنبه هشتم آذر ماه و با مشارکت ۹۰۰ دانش آموز برگزار شد.

به گفته وی تمرین پناه گیری، تخلیه امن، اطفای حریق، نصب چادر، حمل مصدوم، کمکهای اولیه، حفظ آرامش و امنیت روحی و روانی با شعار "مدرسه ایمن جامعه تاب آور" به عنوان مهمترین اصل آموزشی در این مانور مدنظر تمامی دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان بود که با استقبال اولیا و مربیان و دانش آموزان این هنرستان روبرو شد.

شهردار منطقه با اشاره به هماهنگی بسیار خوب سازمان‌های مشارکت کننده و اهتمام کادر آموزشی مدرسه در اجرای مانور اضافه کرد: نظم و مشارکت بسیار خوب دانش آموزان و سرعت عمل نیروهای امدادی و خدمات رسان از نقاط قوت این مانور بود.

غفاری رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۵ نیز ضمن تشکر از شهردار منطقه، ستاد مدیریت بحران و تمامی دستگاه‌های مشارکت کننده در اجرای تمرین زلزله گفت: با اجرای چنین برنامه های آموزشی در سطح مدارس منطقه، می توانیم از ظرفیت دانش آموزان و مدارس برای رسیدن به جامعه ایمن بهره مند شویم.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 46069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =