ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین‌المللی تهران بررسی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از دستور جلسه یکصد و نود و هفتم شورا خبر داد و گفت: برابر نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق، موضوع ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین المللی تهران، در صحن علنی مورد پایش و بررسی قرار خواهد گرفت و تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری یکصد و نود و هفتمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و در تشریح دستور این جلسه اظهار کرد: مقرر شده تا در خصوص محله گلشن واقع در منطقه ۴ شهرداری تهران گزارشی از سوی آقای ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن شورا مطرح شود.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه برابر نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق، صحن علنی فردا، موضوع ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین المللی تهران را مورد پایش و بررسی قرار خواهد داد؛ اظهار کرد: اعضای شورای شهر با قرائت گزارش کمیسیون های تخصصی در خصوص تعیین تکلیف این موضوع، نظرات خود را اعلام خواهند کرد و سپس، موارد به رأی گذاشته خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه از ارائه گزارش حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در مهرماه ۱۴۰۲ توسط خزانه دار شورا خبر داد.

نادعلی در پایان اظهار داشت: بررسی اساسنامه ۳ سازمان زیر مجموعه شهرداری تهران، اعم از "سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های مسافربری شهر تهران"، " سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران" و "سازمان حمل و نقل و تراقیک شهر تهران" در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد تا اعضاء در خصوص اصلاح برخی از بندهای این اساسنامه ها، اعلام نظر و تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد خبر: 46099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =