دادستانی علیه کسانی که به دروغ خبر گم شدن «۱۷ همت» را مطرح کردند، اعلام جرم کند 

محمد آخوندی عضو شورا با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری، اظهار کرد: مباحث در شورا مطرح و ثبت می‌شود و رسانه‌ها وظیفه دارند در انتشار اخبار و اطلاعات امانت را رعایت کنند. بنده هفته گذشته از دادستان تهران درخواست کردم نسبت به شایعه پراکنان اعلام جرم کند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و نهمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش عملکرد تبصره‌های بودجه ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ با اشاره به شایعات مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان در شهرداری، اظهار کرد: مباحث در شورا مطرح و ثبت می‌شود و رسانه‌ها وظیفه دارند در انتشار اخبار و اطلاعات امانت را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: بنده هفته گذشته از دادستان تهران درخواست کردم نسبت به شایعه پراکنان اعلام جرم کند؛ وقتی کسی برای یک علامت سوال و علامت تعجب به دادگاه احضار می‌شود، برای اینگونه اقدامات رسانه‌ای که بازی گرفتن روان مردم است، باید اعلام جرم شود. اینکه بدون توجه به شرایط کشور مطرح کنیم که این میزان پول گم شده، اقدام درستی نیست و باید به وضعیت رسانه‌ای که این موضوع را مطرح کرده، رسیدگی شود.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 46491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =