مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در منطقه۳ در حال اجرا است

شهردار منطقه ۳ گفت: در راستای اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت و با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی معابر و بزرگراه‌های این منطقه، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان‌های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی در این منطقه در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه های شهری اشاره کرد و اظهار داشت: نگهداشت زیرساخت های ترافیکی، مدیریت و روان سازی ترافیک و برنامه ریزی تخصصی در زمینه هزینه‌های بهسازی از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می شود.  

جوانی خاطرنشان کرد: برخی از تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و بزرگراه های این منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شده بود که در این راستا  عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی تابلوهای ترافیکی انجام شد.

وی اظهار داشت: در این راستا نصب ۲۰۰ سرعت گیر، ۴۲۰۰  سیلندر ترافیکی، نصب و تعمیر ۲۶  چراغ راهنمایی، ۹۸۰ عدد نیوجرسی به منظور جداسازی معابر، ۶۳۰ عدد تابلوهای انتظامی، ۲۸ متر مربع راهنمای مسیر، نصب و تعویض ۳۸۰  شاخه گاردریل، نصب ۲۵۰ عدد گاردریل، ۳۹۰ عدد مرمت تابلو و ۸۰ کیلومتر خط کشی اجرا شد.  

شهردار منطقه ۳ با بیان اینکه این اقدامات به منظور کسب رضایت شهروندان و داشتن شهری ایمن بصورت مستمر اجرا می شود تصریح کرد: حذف زوائد فیزیکی، تعویض استوانه های ایمنی، مرمت دستک پل های همسطح و مرمت چراغ های راهنمایی رانندگی اتمام یافته است.  

جوانی افزود: در مباحث مربوط به ترافیک و منظر شهری  خصوصا در طرح مرمت و بهسازی علائم ترافیکی، المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی، ویژگی های اجتماعی، فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/
 

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 46904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =