افزایش سرانه‌های ورزشی منطقه ۳ در سال گذشته

جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت فنی و عمرانی منطقه ۳ با حضور مجید امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران و هیئت همراه، حمید جوانی شهردار منطقه۳ و جمعی از مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مجید امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان و مناطق شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت فنی و عمرانی، موضوع کیفیت عملیات اجرایی را کلید واژه با اهمیت در حوزه نگهداشت شهر در حوزه عمرانی برشمرد و تاکید کرد: تحول بزرگی در حوزه آسفالت شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ رقم خورد، بر همین اساس رویکرد و هدف معاونت فنی و عمرانی برای شبکه های بزرگراهی، معابر اصلی و فرعی در سال جاری ثبت رکورد جدیدی است که به یاری خداوند و تلاش همکاران محقق خواهد شد.  


مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران به واگذاری مسئولیت نگهداشت پل ها مکانیزه عابر پیاده به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اشاره نمود و اظهار داشت: بازدید مستمر و نگاه تحولی به این اماکن در دستور کار قرار دارد.

در ادامه، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ با اشاره به تحولات و اقدامات ارزنده و افتتاح پروژه های مهم در ماه های اخیر توسط معاونت فنی و عمرانی ابراز داشت: باتوجه به اولویت شهرداری تهران به مباحث مرتبط با تکمیل و نگهداشت شبکه بزرگراهی شهر تهران، اتفاقات زیرساختی مناسبی در این حوزه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۳ بیان داشت: به واسطه ی قدمت منطقه، شکل گیری بافت، کمبود فضا و قیمت زمین در این منطقه، امکان تعریف پروژه های عمرانی فرامنطقه ای وجود ندارد به همین علت براساس نیاز شهروندان، محلات و منطقه، اقدام به تکمیل پروژه های نیمه تمام، فعالیتهای  توسعه محله ای، بهسازی و نوسازی معابر و بوستان ها، پیاده روسازی  و مرمت و بهسازی انهار، مسیلها و کانالهای جمع آوری آبهای سطحی  و ...نموده ایم.

جوانی از تکمیل دو پروژه عمرانی نیمه تمام من جمله  مجموعه های ورزشی قاضی الصابر(ع) و فرهنگ و ملل و تحویل آنها به شهروندان محلات ده ونک و زرگنده  در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این دو مجموعه، و همچنین مرمت و بازسازی زورخانه ده ونک به افزایش سرانه های ورزشی این محلات که از محلات کم برخوردار منطقه نیز به شمار میرود  کمک شد  و مکانی جهت انجام فعالیت های ورزشی برای شهروندان این دو محله فراهم گردیده است.  

شهردار منطقه ۳ به وضعیت کیفیت عملیات اجرایی در حوزه آسفالت اشاره کرد و افزود: به طور کلی در سال گذشته، ۳۵ هزار تن آسفالت در شبکه معابر این منطقه توزیع و پخش شده که با برنامه ریزی های تخصصی و پیش بینی های انجام شده این مقدار در سال جاری به بیش از ۵۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.  

وی از تحول در حوزه های زیرساختی عمرانی خبر داد و گفت: با توجه به معرفی خیابان های  ولیعصر(عج)، شریعتی، گاندی و خیابان میرداماد به عنوان محورهای الگوی خدمت، مرمت و بهسازی  انهار، پیاده روها و جداره سازی  این معابر  با همکاری نواحی و معاونت فنی و عمران در حال اجرا می باشد.

جوانی تصریح کرد: احداث کانال عرضی خیابان ولی عصر،  ایمن سازی جداره بزرگراه شهید همت، عملیات تبدیل فضای بی دفاع شهری به بوستان چمران واقع در ضلع جنوب بزرگراه شهید چمران حدفاصل نمایشگاه بین المللی تهران و هتل استقلال، احداث و مرمت ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی، بهسازی و ایمن سازی  مسیل ها و کانال های رودبار، زرگنده و مجتبایی، مناسب سازی معابر، رفع نقاط آبگیر، ترمیم جوی باغچه های خیابان ولیعصر(عج)، ایمن سازی خیابان گشایش بهسازی خیابان راجیان و... و. پروژه های تاثیرگذار و با اهمیت یکسال گذشته در حوزه عمرانی می باشد.  

در پایان جلسه فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ ضمن تشکر از حمایت های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیران و شهردار منطقه در راستای تحقق اهداف مدیریت  شهری گزارشی از اقدامات این معاونت به تفکیک نواحی ارایه کرد.  

فرهادیان با بیان اینکه در یکسال گذشته تحول عمده ای در بهسازی معابر در منطقه ۳ صورت گرفته است، گفت: با گذشت کمتر از ۲ ماه در سال جدید بیش از  ۷ هزار تن  آسفالت مکانیزه و دستی در شبکه معابر توزیع و پخش گردیده است.

فرهادیان ابراز داشت: به لطف خداوند متعال و تلاش همکاران در شهرداری منطقه ۳ در سال گذشته پروژه مرمت و بهسازی  مسیلها و کانالهای جمع آوری آبهای سطحی  زرگنده، رودبار و مجتبایی منطقه ۳   بعنوان اقدام شاخص عمرانی در بین پروژهای عمرانی مناطق معرفی گردیده است.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 54066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =