احداث باغچه و نهر روباز در خیابان لبافی‌نژاد

شهردار منطقه ۱۱ از اصلاح ساختار فیزیکی با ایجاد باغچه در پیاده‌رو و احداث نهر روباز در خیابان لبافی‌نژاد با هدف جلوگیری از بساط‌گستری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات چندگانه این منطقه برای جلوگیری از بساط‌گستری در محدوده چهارراه ولیعصر (عج) گفت: ایجاد ساختار فیزیکی جدید و موانع جداکننده معابر عمومی در خیابان لبافی‌نژاد از جمله برنامه‌ریزی‌های منطقه به منظور کاهش استعداد فضا برای دستفروشی در این محدوده بود.

موسوی افزود: برای ایجاد این مانع، اقداماتی نظیر نصب نرده جداکننده باغچه و پیاده‌رو، احداث نهر روباز و ایجاد باغچه در پیاده‌روی خیابان لبافی‌نژاد و... به اجرا درآمد که تأثیر به‌سزایی در ایجاد نظم در این معبر داشت.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین از عملیات احداث پیاده‌رو و مناسب‌سازی معبر پرتردد لبافی‌نژاد برای افراد کم‌توان، کودکان، سالمندان و مادران دارای فرزند خردسال خبر داد و گفت: از شهریورماه سال جاری تا اواسط دی‌ماه، در این خیابان، حد فاصل خیابان ولیعصر تا خیابان ابوریحان این عملیات انجام شده و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری شهروندان است.

وی یادآور شد: تسطیح و مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها یکی از دغدغه‌های اصلی عمرانی در مدیریت شهری است و به همین دلیل، این اقدام در یکی از پرترددترین معابر این منطقه با هدف تأمین رفاه حال عابرین پیاده و رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان وکسبه این خیابان به اجرا درآمد که شامل احداث ۱۵۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی، ۶۰۰ متر طول مرمت نهر و ۳۰۰ متر طول مرمت جداول باغچه بوده است.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 47425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =