ابتکار شهرداری تهران برای راه‌اندازی پویش امید و افتخار قابل تقدیر است

نماینده مردم تهران با بیان اینکه فرایند منظم افتتاح پروژه‌های عمرانی در قالب پویش «امید و افتخار» نمودار کارآمدی نظام اسلامی است، گفت: ابتکار شهرداری تهران برای راه‌اندازی پویش امید و افتخار قابل تقدیر است.

به گزارش شهر، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره افتتاح نخستین پل هوشمند ضدبرف در پهنه شمالی پایتخت اظهار کرد: گلایه به‌حق امروز شهروندان عمدتاً از ترافیک و آلودگی هوا است. هر اقدامی که بتواند در راستای مدیریت و کنترل این مقوله عملیاتی شود، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از وضعیت ترافیک به ویژه در مواقع بارندگی، اضافه کرد: به‌صورت طبیعی هنگام ریزش نزولات آسمانی وضعیت معابر پایتخت بحرانی‌تر هم می‌شود. در چنین شرایطی استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر به‌صورت خودکار حتماً به کاهش ترافیک منجر می‌شود. درست نظیر فناوری تازه‌ای که در ساخت پل دوربرگردان جدید اتوبان ارتش در شمال شهر استفاده شده است.

نماینده مردم تهران رویکرد جدید مدیریت شهری را برای تکمیل تقاطعات ناقص در راستای کاهش ترافیک و مصرف سوخت، مورد حمایت مجلس دانست و افزود: برای حل معضل ترافیک و آلودگی هوا، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل بویژه تقویت ناوگان عمومی شهر وجود ندارد.

توانگر با بیان آنکه فرایند منظم افتتاح پروژه‌های عمرانی در قالب پویش «امید و افتخار» نمودار کارآمدی نظام اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان این مرز و بوم اما چشم دیدن پیشرفت‌های کشورمان را ندارند و در تلاشند تا با القای یأس و ناکارآمدی، افکار عمومی را پریشان کنند. در چنین شرایطی ابتکار شهرداری تهران برای راه‌اندازی پویش امید و افتخار قابل تقدیر است.

وی در خاتمه تلاش مدیریت شهری را برای برگزاری منظم رویدادهای «امیدوافتخار» در پایتخت و هم‌چنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر، الگویی برای دیگر کلانشهرهای کشور برشمرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 48755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =