مدیریت شهری پایتخت تلاش خود را به کار گرفته تا کمبودهای زیرساختی را جبران کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جهت‌گیری شهرداری تهران در توسعه حمل و نقل عمومی درست است، گفت: مدیریت شهری تلاش خود را به کار گرفته تا کمبودهای زیرساختی را جبران کند.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه به نظر می‌رسد تلاش شهرداری تهران و درمجموع مدیریت شهری پایتخت این بوده که روز به روز آسایش و رفاه شهروندان تهرانی افزایش یابد، اظهار کرد: شهرداری در مدت اخیر تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند زیرساخت‌هایی که با کمبود روبه‌روست، فراهم کند.

وی ادامه داد: رویکرد متمرکز در بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی به ویژه در ماه‌های اخیر برجسته شده و جهت‌گیری درستی‌ است.

شاکری تاکید کرد: تهیه واگن برای مترو، خرید اتوبوس، ون و تاکسی و برقی بودن این خودروها گامی است که مردم را در گذران زندگی شهری کمک خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر تامین ناوگان رقم بخورد؛ چراکه جریان زندگی و و کارکرد شهر وضعیت بهتری پیدا می‌کند و مردم با آرامش خاطر و روحیه بهتر زندگی خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رویکرد حمل و نقلی مدیریت شهری رویکرد خوبی‌ است، یادآور شد: یکی از موضوعات خوب دیگر مسجدمحوری است؛ شهرداری تهران توسعه محلات مسجد محور را در برنامه خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها و سایر فعالیت‌ها از سوی مجلس حمایت می‌شوند، افزود: شهرداران مناطق موظف به مشخص کردن محلات مسجد محور شده‌اند؛ حرکات انقلابی، جهادی، معیشتی و فرهنگی از طریق حمایت از مساجد صورت می‌گیرد و در همین راستا شهرداری پایگاه مردمی خود را بهبود می‌دهد که این بسیار مهم است و امیدواریم به روال مستمر تبدیل شود.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 50386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =