مشارکت ۳۰هزار نفری دانش‌آموزان در ویژه‌برنامه اعتکاف طرح شهید آرمان/ برنامه‌ریزی برای اعزام ایثارگران شهرداری تهران به راهیان نور صورت گیرد

توکلی زاده با اشاره به برگزاری مناسب کاروان‌های راهیان نور در سنوات گذشته گفت: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برگزاری برنامه‌های راهیان نور طراحی شده است. اولویت ما البته خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرداری تهران هستند.

به گزارش خبرنگار شهر، جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران عصر امروز (۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) باحضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف شهرداری تهران برگزار شد. توکلی‌زاده معاون شهردار تهران در این نشست با اشاره به کلان‌برنامه شهرداری تهران برای تحول چهارگانه بیان داشت: ذیل راهبرد تحول نرم‌افزاری شهر، برنامه‌ریزی‌های مفصلی را برای تحقق این مهم طراحی کرده‌ایم. رویدادهای مذهبی مانند راهیان نور یا راهپیمایی اربعین از بهترین فرصت‌ها برای پیشبرد این مهم هستند.

وی با اشاره به برگزاری مناسب کاروان‌های راهیان نور در سنوات گذشته، اضافه کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برگزاری برنامه‌های راهیان نور طراحی شده است. اولویت ما البته خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرداری تهران هستند. اقدامات مناسبی که سال گذشته انجام شد، موجب رضایت خانواده‌های محترم ایثارگران شد.

توکلی زاده افزود: نباید دیگر کارکنان محترم شهرداری تهران را فراموش کرد و می‌بایست زیرساخت‌های لازم را برای اعزام آن دسته از عزیزانی که تمایل به مشارکت در کاروان‌های راهیان نور دارند، فراهم کرد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: طرح شهید آرمان به نقطه بسیار خوبی رسیده است. در هر محله‌ای یک مسجد پیشران انتخاب شده است. در تلاش هستیم تا ارتباط بین مساجد و مدارس در هر محله را برقرار کنیم. در ایام ماه رجب بالغ بر ۳۰هزار دانش‌آموز در ویژه برنامه‌های اعتکاف مساجد آرمان شرکت کردند. برای اعزام این دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور نیز تلاش خواهیم کرد.

وی در خاتمه تأکید کرد: رایزنی‌های خوبی با هیات‌های دانشجویی برقرار شده است و حمایت از برگزاری اردوهای دانشجویی را نیز نباید فراموش کرد. حال و هوای اتفاق مهمی که در اعزام کاروان‌های راهیان نور وجود دارد هم‌چنین می‌باید در فضای رسانه‌ای و فضاسازی شهری انعکاس داشته باشد.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 48839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =