نماسازی و بهسازی معابر اطراف متروی حر تکمیل می‌شود

شهردار منطقه ۱۱ از ادامه نماسازی و بهسازی معابر اطراف ایستگاه متروی حر با احداث باغچه و اجرای کفپوش و ایجاد مسیر ویژه نابینایان در آن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به عملیات عمرانی در پیرامون ورودی متروی حر گفت: هم‌اکنون تخریب آسفالت پیاده‌رو در ضلع شمال خیابان دانشگاه جنک و ضلع جنوب خیابان پاستور آغاز شده و میدانگاهی موجود در این مسیر، اصلاح و بهسازی خواهد شد.

موسوی، بهسازی، بازسازی و نماسازی پیرامون ورودی‌های مترو را از سرفصل‌های طرح تحولی بیست‌گانه خدمت شهرداری تهران برشمرد و افزود: به منظور افزایش انگیزه مردم برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، ایجاد جذابیت پیرامون ایستگاه‌های مترو با مناسب‌سازی معابر و افزایش جلوه‌های بصری در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد و با توجه به اهمیت ایستگاه میدان حر به عنوان یکی از ایستگاه‌های پرتردد مرکز شهر، مناسب‌سازی آن با اصلاح هندسی رمپ و احداث کفپوش بتنی چندی پیش انجام شد و این عملیات همچنان ادامه دارد.

محمدحسن سلیمی، معاون فنی و عمرانی منطقه دراین‌باره توضیح داد: اقداماتی نظیر تخریب آسفالت پیاده‌رو، اجرای کفپوش و ایجاد مسیر بساوایی (ویژه نابینایان)، به همراه احداث باغچه با هدف افزایش سرانه فضای سبز در این محدوده از جمله اقداماتی است که در این عملیات انجام می‌شود.

وی آغاز فاز جدید عملیاتی در این محدوده را شامگاه روز گذشته، سه‌شنبه، یکم اسفندماه بیان کرد و ادامه داد: این عملیات تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 50242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =