برگزاری پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» با شعار «چهارشنبه سوری در کنار خانواده» در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» با شعار «چهارشنبه‌سوری در کنار خانواده» اظهار کرد: هرساله از مدتی قبل از چهارشنبه‌سوری، حوادثی اتفاق می‌افتد و باعث نگرانی مردم می‌شود؛ خصوصاً افرادی که فرزند دارند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور برگزاری یک جشن ایمن و کم حادثه از سال ۹۵ پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» را آغاز کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که امسال هفتمین سالگرد این پویش است، ادامه داد: در این راستا جلسه‌ای با حضور روابط‌عمومی‌های سازمان‌های آتش‌نشانی کشور برگزار شد و پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در همه کشور برگزار خواهد شد و  آتش‌نشانان در مدارس و اماکن تجمعی در این خصوص آموزش خواهند داد.

ملکی خاطرنشان کرد: هدف پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»، ممانعت از برگزاری چهارشنبه‌سوری نیست، بلکه چهارشنبه‌سوری کم حادثه و کم خطر است. امیداورم مردم هم با همراهی و همکاری کمک کنند تا یک شب کم حادثه و کم خطر در آستانه سال جدید داشته باشیم. به همکاری و همراهی شهروندان نیاز داریم.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 50541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =