فعالیت مستمر ماشین‌آلات مکانیزه و نیروهای انسانی همزمان با بارش‌ در مناطق برف‌گیر

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به بارش برف در مناطق شمالی شهر گفت: در حال حاضر مسیری که به علت بارش برف کاملاً مسدود شده باشد را شاهد نیستیم؛ هرچند ترافیک ناشی از سرعت پایین خودروها به دلیل بارش برف ایجاد می‌شود.

حسین نظری در گفت‌وگو با شهر با بیان اینکه پیش از شروع فصل سرما، مانورهای لازم برای آمادگی در روزهای برفی و بارانی در شهرداری تهران پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: ماشین آلات و نیروی انسانی برای رفع موانع ترافیکی برنامه‌ریزی و به مناطق به ویژه مناطق شمالی اعلام می‌شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهری شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در سه شب گذشته بارش خوبی را در مناطق ۱، ۲، ۳،۴، ۵ و ۲۲ شاهد بودیم که در پی آن نیروهای انسانی و تجهیزات در معابر پایتخت مستقر شدند و به محض بارش، تلاش خود را برای برف‌روبی انجام دادند.

وی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در مناطق شمالی همچنان در معابر مستقر و در تلاش هستند که شهروندان با آرامش و آسایش بیشتری تردد داشته باشند، اما همکاری متقابلی را نیز از شهروندان انتظار داریم.

نظری خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و یا لاستیک‌های یخ‌شکن مجهز کنند؛ با این وجود ما با استفاده از تیغه‌های برف‌روبی و شن‌پاشی در حال بازگشایی معابر هستیم تا تردد روان‌تر باشد.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بارش برف ادامه داشت، گفت: مسیری که به علت بارش برف کاملاً مسدود شده باشد، شاهد نیستیم؛ هرچند ترافیک ناشی از سرعت پایین خودروها به دلیل بارش برف ایجاد می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور، تصریح کرد: استقرار ماشین آلات مکانیزه و نیروهای انسانی همزمان با بارش صورت می گیرد و از سویی دیگر برف‌تکانی درختان نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 50552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =