اختتامیه رویداد ورزشی " قهرمان شهر "در مجموعه فرهنگی ورزشی قلهک برگزار شد

اختتامیه رویداد ورزشی " قهرمان شهر ۲ " با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه ۳، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری منطقه و پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی به غیر از خدمات شهری و عمرانی به تحولات نرم مشابه مسابقات قهرمان شهر ۲ دارند اظهار داشت: بطور حتم این مسابقات ورزشی ابزاری جهت افزایش انگیزه شهروندان و استعدادیابی افرادی است که به دلایل مختلف تاکنون در سطح جامعه دیده نشده اند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران به ثبت نامه یک میلیون و ۸ هزار نفر شرکت کننده در دومین دوره از مسابقات قهرمان شهر اشاره کرد و بیان داشت: شرکت کنندگانی که در هر کدام از ۲۰ رشته ورزشی حائز کسب مقام های برتر در سطح شهری، منطقه ای و محله ای شده اند بطور حتم افتخار آفرین هستند.

اوجاقی از دعوت نخبگان ورزش محلات که در مسابقات ورزشی قهرمان شهر خوش درخشیدند به تیم های ملی خبر داد و آن را موفقیتی بزرگ دانست.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: در سومین دوره مسابقات قهرمان شهر قصد داریم که رشته های جدیدتر ورزشی را نیز اضافه کنیم تا به جذابیت این رویداد مهم شهری کمک کند.

اوجاقی، بهترین روش انسجام و همبستگی در میان شهروندان را ورزش برشمرد و گفت: این رویداد ورزشی در سطح ۱۵ کلانشهر برگزار شد که تهران مقام اول، اصفهان مقام دوم و رشت مقام سوم را کسب کرد.

در ادامه حمید جوانی شهردار منطقه ۳ اظهار داشت : نگاه شهرداری تهران به موضوع ورزش، نگاه درآمدی نیست بلکه تمام دغدغه همکاران در مجموعه شهرداری این منطقه توسعه ورزش و جذب جمعیت جوان و نوجوان به فعالیت های ورزشی است.

جوانی بیان داشت: ایجاد اولین خانه دارت در منطقه، بهره برداری از فضای بلااستفاده بوستان پایداری به عنوان زمین اسکیت، استفاده از زمین های ورزشی مصنوعی اورهال با مشارکت بخش خصوصی از جمله فعالیت هایی است که در زمینه توسعه ورزش در این منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه ۳ ضمن دعوت از شهروندان به منظور مشارکت در رویدادهای ورزشی این منطقه، از بهره برداری ۲ پروژه ورزشی با همکاری معاونت های عمران، خدمات شهری و اجتماعی در شب نیمه شعبان با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد.

همچنین محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: با توجه به زیرساخت محدود ورزشی مناطق شمالی شهر تهران بدلیل گرانی زمین و سبک متفاوت زندگی ساکنان آن، ورزشکاران و شرکت کنندگان در دومین رویداد ورزشی “قهرمان شهر ۲” توانستند نتایج مطلوبی را کسب نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: ۲۹ هزار نفر از شهروندان محلات ۱۲ گانه این منطقه در ۲۰ رشته ورزشی، ۵ مدال طلا و ۵ مدال برنز کسب کردند.

به گفته افراخته، شرکت کنندگان منطقه ۳ در این رویداد ورزشی، مقام اول رشته دارت رقابت های کلانشهرهای کشور، مقام اول در رشته دو میدانی، مقام دوم  در رشته دارت، مقام سوم تیمی در رشته های دارت و شنا و در نهایت مقام دوم تیمی در رشته بدمینتون را از آن خود کردند.

معاون شهردار منطقه ۳ افزود: هدف از این رویداد ورزشی در شهر تهران، استعدادیابی و تعاملات بیشتر مردم در محلات می باشد و بطور حتم از میان شرکت کنندگانی که از بطن محلات بیرون می آیند، ظرفیت خوبی برای افزایش سرمایه های ورزش کشور ایجاد می شود.  

در همایش اختتامیه رویداد ورزشی" قهرمان شهر ۲ " از نفرات برتر و سرپرستان این دوره از مسابقات با حضور حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران، مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، پیشکسوتان ورزش کشور (پرویز مظلومی، محمد مومنی، علی خسروی، حسین شمس، مهسا جاور، حسین رسولی و برزگر، مژگان رحمانی و دیگر پیشکسوتان ورزشی) تقدیر شد.

استندآپ کمدی، اجرای گروه سرود نجم الثاقب، نماهنگ، اهدای جوایز، قرعه کشی و ... از جمله برنامه های این رویداد ورزشی بود.

انتهای پیام/
 

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 50555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =