سال آینده سال طلایی حمل و نقل در طول سال‌های مدیریت شهری

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه از سال آینده با ورود واگن های جدید کار ۲۰ ساله مترو به انجام می‌رسد و با برقی سازی حوزه حمل و نقل پاسخ روشنی برای حل مشکل آلودگی هوا خواهیم داشت، گفت: امیدواریم سال آینده سال طلایی حمل و نقل در طول سال های مدیریت شهری باشد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ پرویز سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی ضلع شمال غربی خط ۷ مترو و افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در منطقه ۲ در قالب یکصد و چهارمین پویش امید و افتخار صبح امروز -شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲- برگزار شد، گفت: اولویت های مردم تهران توسعه حمل و نقل، ترافیک و آلودگی هواست. هدف گذاری روی پروژه های حمل و نقلی پاسخی به این دغدغه هاست.


وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که تا جایی که می‌شود تقاضای تردد از روی زمین را به زیر زمین منتقل کنیم، ادامه داد: برای این کار باید یک حمل و نقل ترکیبی ایجاد کنیم. به طوری که خطوط حمل و نقل ریلی را افزایش بدهیم و اتوبوس، ون و تاکسی در خدمت به این اولویت قرار بگیرند؛به طوری که مردم را از مبدا به مترو منتقل کنند.


سروری خاطرنشان کرد: هدف گذاری بودجه شورا در دو سال اخیر بر این امر مبتنی بوده است. با اقدامات صورت گرفته در این سال و توافقات انجام شده، امیدواریم هم در حوزه حمل و نقل روی زمینی و هم ریلی برای مردم اتفاقات خوبی رخ بدهد.


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه از سال آینده با ورود واگن های جدید کار ۲۰ ساله مترو به انجام می‌رسد و با برقی سازی حوزه حمل و نقل پاسخ روشنی برای حل مشکل آلودگی هوا خواهیم داشت، بیان داشت: امیدواریم سال آینده سال طلایی حمل و نقل در طول سال های مدیریت شهری باشد. یکی از مسائلی که مطرح شد اعتراضات گسترده مردم غرب تهران در کمبود خدمت دهی حمل و نقل ریلی در این منطقه است که این اقدامات می‌تواند هماهنگی بین ارائه خدمات در همه نقاط پایتخت را به وجود بیاورد.


وی در پایان گفت: تلاش ها و کوشش های دولت و شهرداری باعث شد تا سال آینده سال حمل و نقل ریلی برای تهران باشد و پایتخت الگویی برای کل کشور در زمینه خدمت رسانی به شهروندان شود.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 50673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =