تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه‌های مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها در منطقه ۱۹/ اجرای ۱۴ کیلومتر عملیات مناسب‌سازی در منطقه ۱۹ طی سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۹ از تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه‌های مناسب‌سازی معابر، باند و بوستان‌ها به مساحت ۱۴ کیلومتر مربع در معابر و سرای محلات به منظور تسهیل تردد افراد دارای معلولیت و کم‌توان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،محمد مهدی گندمی افزود: هدف از اجرای عملیات مناسب‌ سازی معابر تسهیل دسترسی و تردد اقشار مختلف مردم بویژه کودکان، سالمندان و افرادکم توان به شبکه معابر درون شهری است.

وی ادامه داد: در همین راستا معاونت فنی و عمرانی اقدام به اجرای عملیات بهسازی  و مناسب سازی معابر ناحیه یک در خیابان‌های آموزگار، شصت و یکم، دانشگاه، میثاق شمالی و جنوبی به مساحت۶ هزار و ۷۹۳ متر مربع، ناحیه دو بخشایش به مساحت ۷۴۰ متر مربع، ناحیه سه برادران شهید شکری  به مساحت ۲ هزار  و ۶۲۹ متر مربع کرده است.

گندمی بیان کرد: اصل مناسب‌سازی شهر یکی از خواسته‌های مهم جامعه و به‌ خصوص افراد دارای معلولیت است زیرا عدم مناسب‌سازی این معابر، افراد را در دسترسی به معابر و امکانات با مشکل مواجه می‌کند.

این مسئول با تأکید بر مناسب سازی اماکن پر تردد برای شهروندان از جمله سرای محلات با پیشرفت ۸۰ درصدی تصریح کرد: به همین منظور عملیات ایجاد رمپ و نوار بساوایی در سرای محله شکوفه، خط کشی و نصب تابلو پارکینگ افراد دارای معلولیت و سرویس بهداشتی در سرای محله شریعتی جنوبی، خط کشی پارکینگ افراد داری معلولیت در سرای محله شریعتی شمالی و خط کشی پارکینگ ویژه این افراد در ساختمان شهرداری ناحیه دو انجام شده است.

ضمن اینکه از سنوات گذشته راه اندازی سرویس بهداشتی ویژه افراد دارای معلولیت، رمپ، بالابر، علائم و نوار بساوایی در سرای محلات خانی آباد جنوبی و بهمنیار آغاز که در حال حاضر تکمیل شده است.

انتهای پیام /

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 50814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =