اجرای طرح جهادی فضای سبز در بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: محور شریانی و پر تردد بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه ۱۹ با اجرای طرح جهادی فضای سبز جان تازه ای گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی اظهار کرد: به همت اداره فضای سبز منطقه در محور بزرگراه آزادگان از پل شهید صنیع خانی تا پل آیت الله سعیدی در لاین رفت و برگشت با حضور ۴۵ کارگر فضای سبز و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات لازم، عملیات بازپیرایی عرصه های فضای سبز این محور انجام شد.

به گفته این مسئول عملیات حاشیه زنی و چمن زنی محور مذکور به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، علف زنی ۱۰ هزار متر مربع، نظافت و نخاله کشی ۴۳ هزار مترمربع، حذف تنه جوش و پاجوش ۳۷۰ اصله، اصلاح تشتک ۳۰۰ مورد و خشکه زنی ۷۰ مورد از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.

نایبی به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی، ارتقاء سیما و منظر شهری در بزرگراه ها و بهبود کیفیت و نگهداشت شهر را از اهداف اجرای طرح جهادی در شریان آزادگان عنوان کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست تصریح کرد: طرح جهادی فضای سبز طی روزهای آتی در بزرگراه های شهید کاظمی، شهید تندگویان، شهید هاشمی، خلیج فارس و ... انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 53430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =