‌ کاشت نهال به نام شهدا و نوزادان تازه متولد شده در منطقه ۳

به مناسبت هفته درختکاری، مراسم کاشت نهال توسط خانواده معظم شهدا و مادران نوزادان تازه متولد شده با حضور حمید جوانی شهردار منطقه ۳، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و جمعی از مدیران شهری در بوستان ملت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه، کاشت نهال به نیت فرزندان تازه متولد شده با عنوان پویش نفس های تازه شهر را طرح ابتکاری و خلاقانه ای برشمرد که دومین سالی است که در حال اجرااست.  

جوانی، از توجه ویژه به طرح های توسعه فضای سبز، مکانیزه کردن آبیاری و نگهداشت شهر در منطقه خبر داد.  

شهردار منطقه ۳ با دعوت از شهروندان برای استفاده از اپلیکیشن نوماند گفت: شهروندان با استفاده از این نرم افزار می توانند بدون خارج شدن از منزل، پسماندهای خشک خود را  تحویل داده و همزمان برای خرید بلیط مترو و اتوبوس، طرح ترافیک و موضوعاتی از این قبیل اعتبار دریافت نمایند.  

لازم به توضیح است؛ به مناسبت هفته درختکاری، مراسم  متعددی من جمله "پویش نفس های تازه شهر " در بوستان ملت، "یادواره بانوان شهیده پایتخت" در بوستان بهشت مادران، کاشت نهال توسط هنرمندان و جامعه معلولین در بوستان خیام و مراسمی دیگر با حضور جمعی از بازنشستگان شهرداری تهران در بوستان شاد به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، اداره اموربانوان، اداره سلامت، اداره زیباسازی، اداره رفاه، اداره ایثارگران  و نواحی ۶ گانه منطقه ۳ در این هفته برگزار شده است.

انتهای پیام/
 

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 51164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =