برخی نمی‌خواهند موفقیت مدیریت شهری ششم را ببینند

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی نمی‌خواهند موفقیت مدیریت شهری را ببینند اما چه بخواهیم چه نخواهیم اقدامات خوبی در این دوره صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ در حال اتمام است و این در حالیست که مدیریت شهری ششم در حال ثبت کارنامه ای موفق است، اظهار کرد: برخی نمی خواهند واقعیت و موفقیت مدیریت شهری را ببینند اما چه بخواهیم چه نخواهیم در تکمیل پروژه های روی زمین مانده، آسفالت معابر، انعقاد قرارداد خرید واگن، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توجه ویژه به منابع انسانی، تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکاران، اقدامات خوبی است که صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آخرین تذکر بنده در سال جاری در خصوص سامانه شفافیت است، یادآور شد: کارگروه شفافیت تعارض منافع مهندسین ناظر و لیست املاک و اموال حوزه فرهنگی و اجتماعی را در سامانه قرار داده اما مواردی باقی مانده که شامل انتشار اطلاعات املاک شهرداری است. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کارگروه بررسی شده و تعداد کمی از این املاک از مسیر قانونی واگذار شده و تعدادی در معاونت اجتماعی و فرهنگی در حال استفاده است و تعدادی نیز در سالهای اخیر به اشخاص تحویل داده شده و ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این املاک اقدام شود و نتایج را به نمایش بگذارد تا نام شهرداری و شخص شهردار در تابوشکنی انتشار لیست املاک ماندگار شود.

صادقی همچنین تصریح کرد: طراحی شفاف و اتصال برخی سامانه به سامانه شفاف همچون کمیته سفرها هنوز انجام نشده و سازمان فناوری اطلاعات باید در این خصوص تدبیر اندیشی کند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 51321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =