اجرای طرح انضباط شهری در ۳ محور منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ خبر داد: طرح انضباط شهری همزمان با روزهای پایانی سال به منظور ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر در سه محور مهم منطقه، شامل خیابان شهید رجب‌نیا(شهرزاد)، ۱۷ شهریور جنوبی و ۲۰ متری افسریه در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری از اجرای طرح ساماندهی سدمعبر و بساط گستری در خیابان شهید رجب نیا (شهرزاد)، ۱۷ شهریور جنوبی و ۲۰ متری افسریه خبر داد و گفت:  این طرح با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، شهرداری نواحی یک و پنج، معبربانان، دادستان مجتمع قضایی شهید محلاتی و یگان امداد، با هدف حفظ انضباط شهری از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب ادامه دارد افزود: وانت بار ها، میوه فروشان و بساط گستران  خیابان شهید رجب نیا (شهرزاد) به زیر پل بعثت منتقل و اسکان داده شد.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به ساماندهی محور ۱۷ شهریور جنوبی اشاره کرد و گفت: طرح ساماندهی بساط گستران با هدف نظم بخشیدن این محور نیز انجام و سد معبری صنفی این محور نیز پاکسازی شد.

شیری ادامه داد: یکی از درخواست‌های پر تکرار شهروندان ساماندهی بساط گستران محدوده ۲۰ متری افسریه و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بود به طوریکه بارها این دغدغه خود را به مدیریت شهری و اعضای شورای شهر تهران نیز منتقل کردند.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: به همین سبب طرح انضباط شهری در این خیابان با هدف آزادسازی معابر و شریان‌های اصلی در سرتاسر محدوده  طی این مدت با جدیت مضاعف به اجرا درآمد و شهروندان محله از اجرای طرح یادشده ابراز رضایتمندی کرده و خواستار تداوم اجرای آن هستند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
کد خبر: 51466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =