آئین پلاک‌کوبی معابر به نام شهدا برگزار شد

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، ۲ معبر به نام شهدای والامقام در منطقه۲۰ پلاک‌کوبی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و در راستای تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر، آیین پلاک کوبی ۲ معبر به نام شهیدان معزز علیرضا علاءالدین و یداله آقایی در محله بهشتی برگزار شد.

شنگی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

وی افزود: نامگذاری معابر به نام شهدا با هدف گرامیداشت مقام شامخ شهدا، زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا از اقداماتی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می شود.

شهردار منطقه همچنین در مراسم تجلیل از فرزندان شهید شاغل این منطقه اظهار کرد: کسب فیوضات معنوی از مهمترین اهداف همراهی با خانواده ها و فرزندان شهدا است که برای ادامه راه خدمتی نیازمند این فیوضات هستیم.

شنگی با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم، افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران به شمار می رود.

شهردار منطقه اضافه کرد: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان است.

به همین مناسبت و در راستای تکریم مقام همسران شهدای گرانقدر و گرامیداشت منزلت آنان، شهردار منطقه ضمن نشست با همسران شهدای همکار این منطقه از صبر و شکیبائی آنان تقدیر کرد. 

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 51486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =