فضای جدید اورژانس و درمانگاه بیمارستان کودکان شهید فهمیده در منطقه ۱۱ افتتاح شد

شهردار منطقه ۱۱ از افتتاح فضای جدید اورژانس و درمانگاه بیمارستان تخصصی کودکان شهید فهمیده در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت گفت: فضای جدید اورژانس و درمانگاه بیمارستان تخصصی کودکان شهید فهمیده در منطقه ۱۱ افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ و رئیس اداره سلامت این منطقه به اجرا درآمد که طی آن عبدالرضا پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با قدردانی از خیرین سلامت به‌ویژه خانواده زنده‌یاد عذرا لعلی که برای ساخت بخش‌های جدید این بیمارستان حمایت کردند، گفت: کار خیر زیاد است، مانند مدرسه‌سازی و ساخت مسجد؛ ولی ساخت بیمارستان به دلیل نوع مأموریت شبانه‌روزی اقدامات آن در نظام سلامت از ارزش بسیار بالای برخوردار است.

وی با اشاره به تحقق هدف مسؤولیت‌پذیری اجتماعی به عنوان اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی ایران در بیمارستان کودکان شهید فهمیده بیان کرد: مراجعین به این بیمارستان از قشر ضعیف جامعه هستند و کارکردن در این بیمارستان‌ها به‌نوعی باعث افزایش رضایت شغلی برای افراد دغدغه‌مند با هدف خدمت به محرومین می‌شود.

حمیدرضا عموزاده، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی، آمادگی شهرداری را برای کمک به توسعه خدمات سلامت‌محور بیمارستان به شهروندان اعلام کرد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 51487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =