نصب نمادهای عید نوروز و المان ماه امید در میادین اصلی منطقه ۲۰

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ گفت: در آستانه سال جدید و استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن، فضاسازی شهر با نصب نمادهای عید نوروز و المان‌های ماه امید در میادین اصلی شهر انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد افزود: در راستای اجرای طرح استقبال بهار و آماده سازی شهر برای نوروز باستانی، المان های نوروزی شامل المان محراب در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، المان ضریح(بهار ری) در میدان شهدای شاملو و ۴ المان هفت سین در میدان حضرت عبدالعظیم (ع)، میدان هادی ساعی، میدان شهید بروجردی و ابتدای خیابان ۱۳ آبان نصب شده است.

کوه نژاد با اشاره به زیباسازی و پاکسازی شهر برای استقبال از بهار، افزود: به منظور فضاسازی نوروزی، المان قاب گل در میدان شهید بروجردی، المان ۱۴۰۳ به همراه تونل نور در میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، ۳ المان عید شما مبارک در ابتدای خیابان ۱۳ آبان، میدان شهید بروجردی و سه راه خیرآباد و المان سبزه در چهارراه فدائیان اسلام نصب شده است.

وی با اشاره به فضاسازی شهر و نصب تبلیغات محیطی با محوریت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ایجاد فضائی معنوی و متناسب با این ایام، ۵ طرح المان‌ ماه امید در میادین اصلی نماز، شهدای شاملو، امام هادی(ع)، شهید بروجردی و سلمان فارسی نصب شد. 

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 51570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =