نصب احجام نوروزی در معابر و بوستان‌های منطقه ۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ از نصب احجام مناسبتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در معابر و بوستان‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳،  حسین سیگارودی گفت: به منظور تغییر سیمای عمومی شهر متناسب با حال و هوای سال جدید، ۷حجم بهاره در قالب عمو نوروز و سهم من از آسمان در خیابان دولت تقاطع پاسداران، حسنی و موشک در بزرگراه شهید همت غرب به شرق بعد از مدرس و بزرگراه شهید مدرس جنوب به شمال تقاطع همت، کتاب و بچه بزرگراه شهید حقانی شمال به جنوب قبل از باغ کتاب، اتاقک خیالی در خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از ورودی بوستان ملت و دوچرخه گل فروش در بزرگراه شهید مدرس جنوب به شمال تقاطع حقانی نصب شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ با بیان اینکه احجام نوروزی در موقعیت‌های پرتردد جانمایی شده اظهار داشت: همچنین ۳۰ عدد تخم مرغ رنگی در مقابل بیمارستان مفید، پاسداران تقاطع دولت، میدان ونک، موزه دفینه، صدا و سیما، شیرخوارگاه آمنه و ... اجرا شد.  

سیگارودی بیان داشت: همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان ۲ عدد حجم نوری با مضمون ماه امید در خیابان ولیعصر(عج) تقاطع نیایش و میدان مادر نصب و جانمایی شده است.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 51573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =