اجرای ۴۰۰۰ مترمربع جداره‌سازی در معابر منطقه ۱۲

شهردار منطقه۱۲ از اجرای عملیات ۴۰۰۰ مترمربع جداره‌سازی در خیابان‌های حکیم و مجاهدین اسلام به همت اداره زیباسازی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحید رضا انارکی محمدی با اشاره به اجرای عملیات جداره سازی (سیمان کاری ) در محلات بافت فرسوده منطقه گفت: این عملیات با هدف بهبود منظر شهری و ایجاد محیطی شاد و امن برای شهروندان به اجرا درآمد.

وی گفت : با توجه به اینکه منازل و ساختمان های محله به دلیل واقع شدن در بافت فرسوده دارای نما و منظر مناسبی نبودند؛ با هدف ایجاد شادابی و شور و نشاط و فراهم کردن فضای شاد محله ای؛ عملیات جداره سازی این محور ها انجام شد.

وحیدرضا انارکی محمدی به تشریح اقدامات انجام شده در این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا جداره سازی خیابان مجاهدین اسلام جنب درمانگاه شهرداری به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع و همچنین جداره سازی خیابان حکیم به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان با اشاره به اینکه تناسب و زیبایی محیط بصری در حوزه طراحی شهری و معماری از یـک سو و نابسامانی واغتششاش حـاکم بر منظر شهری امروزه از سوی دیگر موجب شد که ضرورت ساماندهی جداره های شهری در دستور کار قرار گیرد افزود: ایجاد فضای پویا وسرزنده درشهر یکی از اهداف زیباشناسی شهری است.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 51910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =