خدمت رسانی شهرداری منطقه ۱۷ به راهپیمایان در روز قدس

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به خدمت رسانی شهرداری این منطقه در روز قدس، گفت: به منظور پاکسازی و نظافت مسیر راهپیمایی روز قدس، ۴۰ نفر نیروی کارگری، ۴ نفر سرکارگر، یک دستگاه خودروی حمل زباله، یک دستگاه جارو بزرگراهی و یک دستگاه خودروی خاور به خیابان آزادی، حدفاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا میدان انقلاب اسلامی اعزام شده بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از شهروندان منطقه جهت حضور پرشور در راهپیمایی عظیم روز قدس، گفت: با عنایت به اعلام سازمان مدیریت و پسماند شهرداری تهران به منظور پاکسازی و نظافت مسیر راهپیمایی روز قدس، ۴۰ نفر نیروی کارگری، ۴ نفر سرکارگر، یک دستگاه خودروی حمل زباله، یک دستگاه جارو بزرگراهی و یک دستگاه خودروی خاور به خیابان آزادی، حدفاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا میدان انقلاب اسلامی اعزام شده بودند.

شهردار منطقه افزود: این کارگران خدوم به همراه خودروهای مذکور قبل از شروع راهپیمایی در پهنه های تعیین شده مستقر شده و تا اتمام راهپیمایی، مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند.

سیفی تصریح کرد: همچنین جانمایی مخازن، برپایی ایستگاه آموزش و اطلاع رسانی در سطح منطقه و ضلع شمال میدان انقلاب اسلامی، استقرار دقیق همه امکانات از جمله خودروهای نوماند و نیروهای خدماتی پسماند و کارشناسان آموزش اداره مدیریت پسماند منطقه در این روز انجام شد.

وی اظهار کرد:علاوه بر موارد ذکر شده، آموزش مباحث پسماندی، توزیع کیسه، پخش بروشورهای آموزشی با هدف طرح تفکیک از مبداء، معرفی اپلیکیشن نوماند و نحوه جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان به راهپیمایان عزیز روز قدس ارائه شد.

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر: 52350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =