تشدید مقابله با زباله‌گردی با جمع‌آوری ۱۵۹ تن پسماند طی یک هفته اخیر در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در ادامه طرح مقابله با محل‌های دپوی پسماند و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و زباله‌گردها، ۱۵۹ تن زباله قابل بازیافت در نواحی پنجگانه جمع‌آوری و پاکسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق عامه و رفع نازیبایی های بصری از منظر شهری تصریح کرد:  طرح مقابله با متخلفین در این منطقه پس از دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی آسیب های اجتماعی با شناسایی و جمع آوری چندین نقاط آلوده تشدید شد.

وی ادامه داد: در طرح جمع آوری محل های دپوی پسماند و جلوگیری از فعالیت زباله گردها، کتفی و کولی ها، انواع پلاستیک، کاغذ، کارتن، پت، بطری و قوطی انواع نوشیدنی با تعداد زیادی کامیون و لودر جمع آوری و در محل مرکز جهاد در سیم تریلر تخلیه تا توسط عوامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به آرادکوه انتقال داده شود.

اخگر پور با تأکید بر استمرارشناسایی مراکز تجمع و دپوی زباله های بازیافتی خاطر نشان کرد:  در همین راستا ۵۷ عدد چرخ دستی، ۲۶ دستگاه موتور سه چرخ  و ۷ دستگاه ماشین توقیف شد.

این مسئول در تشریح سایر اقدامات در خصوص طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی به شناسایی و جمع آوری آلونک تجمع معتادان متجاهر، برخورد با عوامل بازیافتی غیر مجاز، گشت زنی شبانه روزی برای مقابله با زباله گردها و ... اشاره کرد.

ضمن اینکه این اقدامات با شدت و قوت هرچه تمام تا پایان طرح و پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 52549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =