از سالمندان فعال در اجرای طرح "اگه از من می شنوی" تقدیر شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اجرای مراسم تقدیر از سالمندان فعال در اجرای طرح "اگه از من می شنوی" همزمان با هفته سالمند در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی با بیان این مطلب افزود: سالمندان در ابعاد دینی و فرهنگی دارای نقش و جایگاه مهمی هستند و مدیریت شهری تمام بستر را فراهم می نماید تا بتواند از حضور فعال سالمندان بهره مند شود.

او در ادامه اضافه کرد:  با توجه به افزایش جمعیت سالمندی و از سوی دیگر در جهت تحقق شعار "تهران شهر دوستدار سالمند" اداره کل سلامت شهرداری تهران طرح " اگه از من می شنوی"  ثبت تجربیات سالمندان را با مشارکت اداره سلامت مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برگزار کرد.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: در همین راستا همزمان با هفته ملی سالمند از سالمندانی که در این طرح در اجرا، مستند سازی و ثبت تجربیات گرانبها خود با اداره سلامت منطقه همکاری داشتند با حضور مدیران شهری منطقه با اهداء گل، عکس یادگاری، لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

دولتی در پایان گفت: امیدوارم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راه افزایش  نشاط اجتماعی و کیفیت زندگی این افراد گام های موثری برداریم.

۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 5265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =