جلسه بررسی موضوعات اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه ۵ برگزار شد

روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ جلسه بررسی موضوعات اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه ۵ با حضور شهردار منطقه و مدیران عامل شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این جلسه داوود گودرزی شهردار منطقه ضمن تبریک مجدد سال نو و قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، به لزوم سهولت دسترسی شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی و رسیدن به موقع آنها به محل کار و زندگی اشاره کرد.

گودرزی گفت: سه موضوع مورد اهمیت در این خصوص که می بایست مورد توجه قرار گیرد: شناسایی گره های ترافیکی، شناسایی محل تجمع مسافری و شناسایی ظرفیت های ایستگاه های اتوبوس، تاکسی و ون است که در صورت نیاز نسبت به تغییر ایستگاه و یا افزایش و کاهش ظرفیت اتوبوس و خودرو در آنها اقدام نمود.

همچنین شهردار منطقه بر لزوم هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، فرهنگ سازی و آموزش شهروندی در این خصوص اشاره نمود و عنوان داشت شهرداری منطقه ۵ از طرح و ایده های نو در زمینه حمل و نقل عمومی استقبال می کند.

در ادامه این جلسه رضا جوان معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ گزارشی از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال ۱۴۰۲ و پروژه های سال ۱۴۰۳ از جمله احداث پایانه مترو شهرزیبا و مسقف سازی پایانه ایستگاه مترو شهید آرمان علی وردی ارائه نمود.

همچنین در این جلسه در حضور مالکی رییس سازمان تاکسیرانی و علیزاده رییس شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران و مدیران منطقه ای، درخصوص مشکلات خط اتوبوس BRT دانشگاه علوم و تحقیقات، خط تاکسیرانی مسیر شهران به میدان ونک و همچنین پایانه رز ایستگاه مترو صادقیه بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای موجود بررسی شد.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 52664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =