طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از اجرای طرح توسعه و بازپیرایی فضای سبز حاشیه و زیرگذر بزرگراه آزادگان به منظور ساماندهی محیط‌های شهری و ارتقای زیبایی بصری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: با همکاری معاونت فنی و عمران منطقه با هدف بهبود منظر شهری و کاهش آلودگی زیست محیطی، بازپیرایی فضای سبز حاشیه و زیرگذر بزرگراه آزادگان در دستور کار قرار گرفت. او به تشریح اقدامات در این پروژه اشاره کرد و گفت: پس از انجام اقدامات عمرانی، اجرای عملیات آبرسانی و توسعه فضای سبز شامل اجرای خاکبرداری و نخاله، تسطیح و مناسب سازی محل، کاشت درخت و درختچه زینتی اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه محور آزادگان هم اکنون دارای ۲۶ هکتار فضای سبز است افزود: منطقه ۱۵ پتانسیل توسعه فضای سبز را دارد و ما علاوه بر توسعه فضای سبز به دنبال افزایش کیفیت بوستان‌ها نیز هستیم.

صدیقی با اشاره به وجود ۱۵۳ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز ۳۳.۰۳ مترمربع برای هر نفر از مناطق سرآمد در این بخش است. همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمران و مدیران مربوطه این دو حوزه، از محل اجرای پروژه بازدید کردند.

انتهای پیام/

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 52666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =