مانور لایروبی و مبارزه با حیوانات موذی در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای مانور لایروبی و مبارزه با حیوانات موذی با هدف کاهش آلودگیهای زیست محیطی و افزایش سلامت شهروندان و بهداشت محیط شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی  شهرداری منطقه ۴ این مانور با حضور خرسندی  مشاور ارشد شهردار منطقه، سید محمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط زیست، جعفری رئیس خدمات شهری و دلفان معاون خدمات شهری منطقه برگزار شد.

میرسعید در این برنامه گفت: اکیپ‌های تخصصی بصورت روزانه مشغول به اجرای این مهم در سطح محلات بوده و به انتقادات و پیشنهادات شهروندان در این خصوص در اسرع وقت رسیدگی می شود. شناسایی کانال های آلوده به جانوران موذی عملیات انسداد و طعمه گذاری در کانال‌ها، انهار، فضاهای سبز و سایر نقاط به صورت مستمر انجام می شود. در این طرح محدوده اطراف کلیه کیوسک های مطبوعاتی و غرف بازیافت، محل های رهاسازی زباله‌ها در منطقه نیز طعمه گذاری می شود.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در اجرای موفق این طرح گفت: در بحث آموزش و آگاهی بخشی به شهروندان در این خصوص نیز نصب بنرها و تابلوهای اطلاع رسانی و توزیع بروشور در محل های مختلف به شهروندان ساکن در محلات منطقه انجام شده است.

انتهای پیام /

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 52746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =