بررسی وضعیت ایمنی ۱۰ پل عابر پیاده در سطح منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ خبر داد: وضعیت ایمنی ۱۰ پل عابر پیاده در بزرگراه بسیج، خیابان خاوران و قصر فیروزه بررسی و رصد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: به منظور نگهداشت شهر، رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان، نگهداری و بهسازی پل‌های عابر پیاده به طور ویژه در بزرگراه های در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل مرکز، نگهداشت پل های عابر پیاده به معاونت عمران منطقه واگذار شد افزود: در همین راستا ۱۰ پل در سطح بزرگراه بسیج،  خیابان خاوران و قصر فیروزه با توجه به پر تردد بودن پل های عابر پیاده در این محور ها بمنظور ایمن سازی آن بررسی و رصد شد.

روحانی به توضیح شاخص های ارزیابی پرداخت و افزود:  وضعیت نرده ها، پله های فرسوده و جایگزینی پله های جدید، رفع نواقص روشنایی، ایمنی سازی وضعیت پله های برقی، حفاظ های ورودی، رمپ ها، شانه ها، حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان در این چک لیست ارزیابی شد.

او با اشاره به اهمیت و کارایی پل‌های عابر پیاده برای کودکان و افراد کم توان خاطر نشان کرد: با حضور میدانی مدیران منطقه بازدیدی از سایر پل‌های عابر پیاده انجام شده است و رفع عیب و نواقص احتمالی در اسرع وقت در دستور کار قرار دارد.

همچنین معاون فنی و عمران منطقه طی ۳ ساعت ‌همراه کارشناسان حوزه، مسئول تاسیسات و رئیس زیبا سازی منطقه از پل های عابر پیاده سطح منطقه بازدید کردند.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 52890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =