برپایی ایستگاه حال خوب سلامت همراه با تدارک ۷۰ برنامه سلامت‌محور در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: همزمان با هفته ملی سلامت بزرگداشت شهدای مدافع سلامت با عنوان «خادمان سلامت» و تکریم خانواده‌های آنها در بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به تدارک بیش از ۷۰ برنامه سلامت محور در این هفته خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های پاسداشت هفته سلامت به منظور حساس سازی، جلب توجه افکار عمومی، ارتقا فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان محلات ۱۳ گانه در معابر پرتردد، بوستان ها ومدارس برگزار می شود.
این مسئول با تأکید بر اینکه ایستگاه حال خوب سلامت همراه با ارائه خدمات به شهروندان، نمایش میدانی و عروسکی اجرا می شود افزود: اجرای رویداد مثبت ۱۰۰ ویژه افراد با اضافه وزن و چاقی، اندازه گیری BMI، انجام آزمایش های فاکتورهای چاقی، تریال دوچرخه، توپ زنی، تئاتر، اجرای پیاده روی خانوادگی همراه با برنامه های فرهنگی، هنری، برپایی جشنواره غذا، برگزاری رقابت های نشاط افراد دارای معلولیت در مدارس استثنایی، اجرای رقابت های سلامت محور در مدارس به مناسبت این ایام تدارک دیده شده است.
ضمن اینکه اکران طرح های کمپین حال خوب ساختنی است در فضاهای تبلیغاتی، برگزاری همایش سلامت و زندگی ، اجرای برنامه های نمایشی تحت  فراموز سیار در مدارس منطقه و برگزاری کلاس های آموزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته سلامت است.
اخگر پور یاد آور شد: در راستای پاسداشت یاد و نام شهدای معزز سلامت، مراسم گرامیداشتی با عنوان خادم سلامت در دوبخش تکریم از خانواده های شهدای مدافع سلامت در بهشت زهرا(س) و استقرار میز خدمات سلامت ویژه این خانواده ها برگزار می شود.
سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: اردوی جهادی در مجاورت کوره‌های آجرپزی، بازدید از مراکز ارائه دهنده خدمت و تقدیر از آنها و گروه های جهادی، بازدید از بیماران و مددجویان کهریزک و... از جمله مهمترین برنامه های اجرایی این هفته خواهد بود.
براساس این گزارش محل استقرار ایستگاه حال خوب در ناحیه یک خیابان شقایق مقابل سرای محله خانی آبادنو، ناحیه دو بلوار شکوفه مقابل بوستان بهار، ناحیه سه دولتخواه جنوبی خیابان برادران شهید شکری جنب شهرداری ناحیه، ناحیه چهار در مرتضی گرد و میدان کلهر در ناحیه پنج است که از یکم تا ششم از ساعت ۸ لغایت ۱۴ خدمات ارائه می دهند.
انتهای پیام /

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 53012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =