برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: در هفته ملی سلامت، همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار "سلامت خانواده، سلامت زمین" در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد. 

وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .  
 
مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 53240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =