تاکید بر اهمیت توجه به پاسداری از ارزش های انقلاب و سبک زندگی علوی

جلسه معارفه مدیر عقیدتی و نظارت حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه ۲۰ با حضور شهردار منطقه ۲۰، رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران و مدیران مربوطه، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ری و فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار " شهردار منطقه ۲۰ " با تبریک ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : توجه به انگیزه، نگرش، تخصص و شایسته سالاری می بایست در تمامی امورات مد نظر باشد.

او افزود : نامه ۵۳ نهج البلاغه در خصوص کارگزاران نظام علوی می تواند فصل الخطاب و یک الگوی رفتاری و سیره عملی مسئولین باشد.

شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد : نیروهای بسیجی، باید پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب باشند و باید بتوانند همانند یک الگو، هادی جامعه باشند و در رفتار آنها نیز تعهد به انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و کارآمدی دیده شود.

رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران نیز طی سخنانی به تبیین تفاوت های نظام ستم شاهی با انقلاب اسلامی شکوهمند ایران پرداخت و گفت : ما می بایست خدمت به مردم را در همه شئونات در دستگاه های اجرایی مد نظر قرار دهیم و همانند چشمان بیدار انقلاب مراقب سوء استفاده از فرصت های انقلاب باشیم.

او به تشریح ماموریت های متنوع حوزه نمایندگی در بسیج پرداخت و نکات مدیریتی را در راستای بهبود ماموریت های محوله تشریح کرد.

 در این جلسه "محمدباقر فرهند "  طی حکمی به عنوان مدیر عقیدتی و نظارت بسیج شهرداری منطقه ۲۰ منصوب شد.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 8298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =