اقدامات خوبی در بهسازی گلزار شهدا انجام شده است 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:مسؤلان بهشت زهرا (س) با نگاه جهادی و مبتنی بر عشق به شهدا کارهای خوبی را در دستور کار دارند.

 پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از پروژه‌های کلان سازمان بهشت زهرا (س) که با حضور جعفر شریبانی، عضو شورای شهر تهران، جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و معاونین این سازمان صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگار شهر گفت:‌ بنده این توفیق را پیدا کردم تا در ماه محرم با حضور در گلزار شهدا از اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) مطلع شوم.

وی با قدردانی از اقدامات خوب سازمان بهشت زهرا(س) افزود:‌ واقعیت امر این است که دوستان ما در بهشت زهرا (س) با نگاه جهادی و مبتنی بر عشق به شهدا اقدامات خوبی را در دستور کار دارند و ما امیدواریم بتوانیم این اقدامات را به سرانجام برسانیم.

سروری با اشاره به اینکه زحمات زیادی برای بهسازی قطعه ۵۰ کشیده شده، اظهار کرد: ‌امروز از نزدیک از روند بهسازی و ساماندهی گلزار شهدا بازدید کردم و در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفتم که مشاهده کردم اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ به زعم بنده تمام توفیقات ما در گلزار شهدا امضاء می شوند و این شهدا هستند که این اجازه را به ما می دهند که بتوانیم در مسیر امانتی که به دست ما سپرده اند حرکت کنیم و به  همین دلیل ما همیشه نیازمندیم که به گلزار شهدا بیاییم و راه را آنگونه که شهدا ترسیم کرده اند ادامه بدهیم.

گفتنی است؛ سروری نایب رئیس شورای شهر تهران و شربیانی دیگر عضو شورا پیش از بازدید از گلزار شهدا طی جلسه‌ای با جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در جریان آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در این سازمان قرار گرفت و از فعالیت‌های این سازمان تشکر کرد.

انتهای پیام/

۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 40318

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =