راه اندازی اولین اتو واش پسماند با استفاده از فناوری نانو بخار

اولین اتو واش پسماند منطقه ۱۹ با استفاده از فناوری نانوبخار در راستای کاهش تولید زباله بزودی راه اندازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه این اقدام ابتکاری را گام دیگری در این منطقه برای حفظ محیط زیست دانست و گفت: به همین منظور فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با ظرفیت شستشوی همزمان ۶ خودرو اختصاص داده شده است.
او درخصوص مزایای استفاده از سیستم نانوبخار در اتو واش پسماند بیان کرد: این سیستم با صرف کمترین میزان آب و تبدیل آن به بخار ضمن صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از هدررفت آب، آلایندگی کارواش های سنتی را نداشته و می تواند به کاهش فعالیت این نوع کارواش ها کمک کند.
به گفته توکلی ضدعفونی سازگار با محیط زیست، کاهش هزینه نیروی کار و هزینه های دفع ضایعات، شستشوی عمیق تر، کاهش حساسیت و حفظ شرایط بهداشتی از دیگر مزایای استفاده از اتو واش نانوبخار هستند.
شهردار منطقه با بیان اینکه شهروندان فعال در امر تفکیک پسماند می توانند از خدمات این اتو واش استفاده کنند ادامه داد: به همین منظور نیز شهروندان می توانند با مراجعه به غرف بازیافت ۲۳ گانه منطقه و یا هایپرپسماند خشک ضمن تحویل پسماندهای خشک، کارت استفاده رایگان از اتو واش نانو بخار را دریافت کرده و یا درصورت تمایل به دریافت مبلغ به ازای پسماندهای خشک خود، از جایزه تخفیف ۵۰ درصدی شستشوی خودرو در اتوواش بهره مند شوند.

۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 11417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =