برپایی جشن بزرگ مردمی به مناسبت عید فطر در بوستان نرگس تهرانسر

"جشن بزرگ عید سعید فطر" به مدت شش شب از ۶ الی ۱۲ اردیبهشت ماه در بوستان نرگس تهرانسر و با حضور شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱ برپا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه عید سعید فطر برای روزه داران ماه صیام، بزرگ ترین پاداش است، گفت: ماه بهار قرآن در منطقه ۲۱ امسال با شور و نشاط هرچه تمام تر و با اجرای حدود هجده محفل قرآنی در مساجد و حضور گروه های تواشیح و قاریان ممتاز به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

وی ادامه داد: روزها و شب های ماه مبارک رمضان سپری شد و امیدواریم ره توشه آخرت ما در این ایام پربار بوده باشد. شهروندان مومن منطقه ۲۱ که هم اکنون در این برنامه حضور دارند، افتخار و چشم و چراغ این محفل هستند.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: در هفته گرامیداشت مقام معلم هستیم. در این جمع صمیمانه جمعی از معلمان نمونه نیز در کنارمان هستند. همیشه مراسم تقدیر از معلمان را در سطح مدارس داشتیم، امسال این ویژه برنامه باعث شد تا این عزیزان را در این محفل ببینیم.

کاشانی پور تاکید کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند؛ "مدرسه، کارخانه انسان سازی است". تجلیل از مقام شامخ معلمان و دبیران به واسطه زحمات و سعه صدری که دارند و آینده سازان ایران اسلامی را به کمال می رسانند، واجب است.

بر پایه این گزارش؛ در "جشن بزرگ عید سعید فطر" تعداد هشت غرفه از جمله مسابقات قرآنی، سرگرمی های قرآنی، مشاوره مذهبی، عفاف و حجاب، ایستگاه سلامت و گردشگری و نمایشگاه عرضه کتاب برپا است که با استقبال گسترده شهروندان نیز مواجه شد.

لازم به ذکر است؛ هر شش شب، استیج این برنامه با اجرای بخش های متعددی مانند سرود، تواشیح، کودک و نوجوان و مسابقات فرهنگی و ورزشی پذیرای میهمانان است. همچنین در شب سی ام ماه مبارک رمضان نورافشانی ویژه عید سعید فطر انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 21022

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =