برپایی اولین نمایشگاه بانوان شاغل در منطقه امید و زندگی

شهردار منطقه ۵ از برپایی اولین نمایشگاه آثار بانوان شاغل ، نخبه و هنرمند شهرداری منطقه ۵ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) در منطقه ۵ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، احسان شریفی گفت: در این نمایشگاه که در محل شهرداری منطقه ۵ برگزار شده ۳۳ نفر از همکاران ۷۲ اثر هنری خود را به نمایش گذاشته اند.

او افزود: ۴۰ تابلو و ۱۴ کتاب و مقاله و پژوهش ۱۸ اثر هنری قلاب بافی نقاشی روی سفال، بدینگ ( بند انداختن سنگ های تزئینی ) گلس گاردن ( باغ شیشه ای ) نقاشی ( رنگ روغن - رنگ پاستل ) و خطاطی از جمله آثار همکاران شاغل در منطقه ۵ است.

شهردار منطقه ۵ به مقالات منتشر شده توسط همکاران که در این نمایشگاه ارایه شده اشاره کردو و اذعان داشت : اثر باکتری باسیلوس مگاتریوم و سیلیکون در کاهش اثرات منفی رز باغچه ای ، اثر تیمار های سرمادهی مرطوب ، غوطه وری و فراش دهی با اسید بر جوانه زنی سنجد ( ارائه در پنجمین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی در ایران )، تغییر اقلیم و تاثیر آن بر جوامع بر جوامع گیاهی ( ارائه در چهارمین همایش بحران آب در ایران ) از جمله مقالات زهرا شهبانی در این نمایشگاه است.

شریفی در مورد کتاب های منتشر شده افزود : وضعیت آلودگی هوای تهران ( حورا پوری ) توسعه حقوق محیط زیست شهری ( مریم گنجینه ) مدیریت آموزشی : ساخت موفقیت دانش آموز (فرزانه جلالی ) سیاسگزاری مدیریت پسماند پسماندهای مناطق روستایی ( زهرا کردی ) پلاستیک قاتل خاموش ( ساناز میرزایی و سعیده چراغعلی ) بررسی دلالت های زیبا شناسی ومعنایی رنگ طلایی در کتاب آرایی و تذهیب تیموری ( شبنم قناد ها لاله های سرخ و راهیان سبز ( مژگان دولتشاهی ) نیز کتاب هایی هستند که در این نمایشگاه ارایه شده اند.

انتهای پیام 

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 27112

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =