بازدید معاون شهردار تهران از پروژه‌های خدمات شهری منطقه۱۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه۱۱ از پروژه های اجرایی حوزه خدمات شهری و محیط زیست این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران؛ حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به همراه معاونین و مدیران مربوطه ضمن حضور در منطقه۱۱ با همراهی شهردار این منطقه از پروژه ها و اقدامات اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست بازدید کرد .
نظری در ابتدا به همراه شهردار منطقه۱۱ به مقبره شهدای گمنام در بوستان دامپزشک رفت و در آنجا به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی طی مراسمی رسمی با ارمان های شهدای مقاومت و امام‌ خمینی ره تجدید عهد کرد .
پس از ادای احترام به مقام شامخ شهادت در مقبره شهدای منطقه۱۱ به منظور بررسی پروژه ها؛ شهردار منطقه۱۱ و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در محل پروژه های هایپرپسماند؛ میدان رازی؛ بوستان مافی؛ پاساژ علاالدین و پل حافظ و تره بار محله فروزش حضور یافتند و به صورت میدانی به بررسی روند و کیفیت اقدامات اجرایی پرداختند .
در طول مسیر بازدید نیز بررسی وضعیت نگهداشت شهر توسط مدیران خدمات شهری شهرداری تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و در انتها در سالن جلسات منطقه۱۱؛ نشست بررسی گزارشات و اقدامات برگزار شد .
در نشست انتهایی این بازدید؛ گزارش اقدامات اخیر و پروژه های در دست اقدام توسط معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ ارایه شد و بررسی یکایک اقدامات مورد نظر و گفت و گو قرار گرفت .
گفتنی است؛ نتیجه این بازدید توسط معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و همراهان مورد نظر مطلوب واقع شد و گزارشات حاصله برای بررسی های آتی تهیه شد .

انتهای پیام 

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 30466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =