پیگیری ساماندهی محوطه تئاترشهر از سر گرفته می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه ساماندهی محوطه تئاترشهر با قوت خود باقی است، اظهار کرد: ما همچنان وظایف خود را دنبال می‌کنیم و باید ساماندهی این مجموعه را انجام دهیم.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه برنامه ساماندهی محوطه تئاتر شهر با قوت خود باقی است، اظهار کرد: ما همچنان وظایف خود را دنبال می‌کنیم و باید ساماندهی این مجموعه را انجام دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این ساماندهی شامل محوطه اطراف تئاتر شهر و عملیات عمرانی می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان زیباسازی در گیر و دار طرح ساماندهی و شهرداری منطقه ۱۱ نیز درگیر ساماندهی محوطه اطراف تئاتر شهر است.

وی با بیان اینکه ساماندهی به دلیل جریانات اخیر و همچنین تدوین برنامه چهارم توسعه شهرداری متوقف شده بود، یادآور شد: مجدداً بنده از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی وقت خواهم گذاشت تا آنچه که وظیفه ما نسبت به تفاهم با وزارت ارشاد است، انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی این مجموعه در ایام منتهی به پایان سال تصریح کرد: ساماندهی بوستان دانشجو، دست فروشان اطراف تئاتر شهر و حفاظت بیشتر از سوی پلیس و مباحث ساختاری در حال انجام است.

انتهای پیام/

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 31401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =