بهره‌برداری از «باغ گلاریس» در منطقه ۵/ رویداد امید و افتخار از ۱۲ بهمن تا انتهای سال هر روز برگزار می‌شود

سخنگوی شهرداری تهران از بهره‌برداری از باغ گلاریس در بیست‌وسومین رویداد «امید و افتخار» خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره جزئیات رویداد این هفته «امید و افتخار» اظهار داشت: بیست‌وسومین رویداد امید و افتخار این هفته در روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز جشن‌های فجر انقلاب با بهره‌برداری از «باغ گلاریس» واقع در منطقه ۵ تهران برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به ریشه اصطلاح «گلاریس» و این‌ که این لفظ از ادبیات کُردی برداشت شده، اضافه کرد: در حقیقت این نام استعاره‌ای از درختان فراوان این مجموعه است. طراحی این باغ نیز از معماری اصیل ایرانی الهام گرفته و برای آن کاربری‌های تفریحی و فرهنگی تعریف شده و در فضاسازی باغ نیز از تصاویر شهدای کُرد استفاده شده است.

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه از دوازدهم بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، تا ۲۸ اسفندماه رویداد «امید و افتخار» به صورت روزانه(منهای روزهای تعطیل) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا انتهای سال پروژه‌های بزرگی نظیر چند ایستگاه مترو، چند پروژه عمرانی و چند بوستان بزرگ در نقاط مختلف شهر افتتاح می‌شوند. 

محمدخانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که افتتاح این پروژه‌ها و تحویل آن در پیشگاه شهروندان محترم پایتخت، موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورد. 

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
کد خبر: 31648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =